Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 Thanks for making me a fighter {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimeza apr 18, 2015 3:10 pm

Met lange passen baande de witte wolf zich een weg langs de berg omhoog. De wind waaide hard door zijn vacht, die als resultaat alle kanten op waaide. Een zoveelste rilling trok over zijn rug. Zijn vacht mocht misschien wel wit zijn, het nam niet weg dat het een dunnere vacht was dan die van de meeste wolven in dit gebied. Zijn vacht was voor lauwe plaatsen gemaakt, de kleur echter voor koude. Toch bleef hij in het besneeuwde gebied, hij stierf liever als een vechter tegen de sneeuw dan als een oude zieke wolf in de prooirijke gebieden. Hij wilde zich bewijzen dat hij geen watje was, hij zou niet opgeven tot hij de top bereikte. Een windvlaag die hem van zijn poten af blies wees er echter wel op dat hij een korte pauze zou moeten nemen. Snel draaide hij zijn kop van links naar rechts om ergens een goede schuilplaats te vinden. Al snel vielen zijn ogen op een klein gat in de want van de berg. Binnen enkele seconden stond hij voor het gat, als hij zich klein maakte moest hij er door passen. Voorzichtig kroop hij door het gat om in een klein grotje uit te komen. Het was nog geen drie meter lang en amper anderhalve meter breed. Het was dan wel weer groot genoeg om even in te rusten. Wat stijf van de kou ging Royal liggen, zijn kop legde hij op zijn voorpoten en zijn staart sloeg hij om zijn achterpoten. Langzaam sloot hij zijn rode ogen. Even rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimema apr 27, 2015 1:40 pm


Royal
hey!
342
Nee. Nee sneeuw, rot op. Uit m'n weg, nu. Geen tijd voor deze onzin. En wind, calm the fuck down. Jullie weten wie hier loopt toch? Ja, Ace. Precies. Dus ga uit de weg. Hoe de grauwe wolf (die ondertussen bijna dezelfde kleur als de ondergrond, lucht en de rest van de wijde omgeving had) hier op de eerste plaats terecht was gekomen, was eigenlijk een raadsel. Ace had zich door zijn poten mee laten nemen en voordat hij doorhad waar hij heen ging, was het al te laat. Nee, hij kon maar beter niet op zijn ledematen vertrouwen. Hij moest het van zijn hersenen hebben. Die hersenen maakten nu overuren om ervoor te zorgen dat de enorme fout van de niet-denkende lichaamsdelen verholpen zou worden. Wat een rotzooi. Hij had vandaag beter op zijn buik kunnen blijven liggen.

Met deze gedachte kwam als bij toverslag een erg aantrekkelijk uitziende opening in zicht. Top. Ace probeerde een sprintje te trekken, maar zijn gewrichten waren stijf van de kou. Het leek net alsof ze aan elkaar vastgevroren zaten. Zijn lichaam was één groot ijsblok. Sjokkend bereikte hij de opening van iets wat er veelbelovend maar vooral warm uitzag. Maar de verassing was binnen groot toen bleek dat iemand hetzelfde idee had gehad als hem. Oh. Een witte wolf (écht wit, duidelijk niet aangetast door het abnormaal winterse weer van buitenaf) lag met gesloten ogen in een van de krappe hoekjes van de ruimte. Ace' eerste gedachte was om het beest wakker te maken en hem de grot uit te jagen - twee was teveel - maar kon zich nog net inhouden. Hij was veel te koud en moe om zijn punt duidelijk te maken aan de onbekende wolf. In plaats van plan A, ging hij over op B: Een hoek zo ver mogelijk van de ander vandaan uitzoeken, neerploffen en zijn lichaam laten ontspannen. Ace hield zijn blik echter strak gericht op de ander, wetend hoe een wolf, die zich in het nauw voelt gedreven, kan reageren. Daar had hij nu even geen energie voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimema jun 01, 2015 8:28 pm

Bij het horen van geluid opende de wolf een van zijn rode ogen. Door de felle witte kleur zag hij niet meer dan een schim van een andere wolf de grot betreden. Geweldig bezoek, dat was dan ook wel een van de laatste dingen waar hij zin in had. Door zijn bek blies hij alle lucht in zijn longen naar buiten en zoog daarna geruisloos nieuwe naar binnen. De andere wolf was zo ver mogelijk in het andere hoekje gaan liggen. Dat was maar goed ook, anders had die een paar tanden kunnen verwachten in zijn vacht. De wolf leek geen plannen te hebben om te vertrekken, zelf was hij hier eerst en zou dus al helemaal niet weg gaan. "Zeg kun jij niet gewoon een eigen grot opzoeken?" Vroeg Royal daarom ook op een rustige toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimedi jun 02, 2015 10:47 am

Royal
x
105
Net toen Ace begon te denken dat hij werkelijk zonder te worden ontdekt zijn plekje in had kunnen nemen, sprak de zojuist nog slapende reu. Op een kalme toon werd hem verzocht een eigen plek te vinden om te schuilen. Oh ja, want deze warme, beschutte holen lagen vast voor het oprapen. Ace' bovenlip rukte geïrriteerd naar boven. "Heb je last van me?" gromde hij opgefokter dan hij eigenlijk wilde. Ugh, waarom was hij zo snel op zijn teentjes getrapt? "Ga gerust door met wat je zojuist aan het doen was. Als ik je kwaad zou willen doen, had ik mijn kans allang al gepakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimewo jun 03, 2015 7:19 pm

Inmiddels begonnen zijn ogen steeds meer te wennen aan het licht en kwam de andere wolf duidelijker in beeld. Zo kon hij net zien dat de grijze wolf zijn bovenlip geïrriteerd naar boven trok. "Heb je last van me?" Gromde de wolf hem wat opgefokt toe. Royal rolde bijna onzichtbaar met zijn ogen. Zou het? "Ga gerust door met wat je zojuist aan het doen was. Als ik je kwaad zou willen doen, had ik mijn kans allang al gepakt." Vervolgde de grijze wolf, meen je? Zijn 'bezoek' bleef dingen vertellen die hem al lang duidelijk waren. Dat was iets waar Royal zich vreselijk aan kon irriteren, echter probeerde hij rustig te blijven. Een gevecht in deze kleine grot zou alles behalve fijn zijn. "Insgelijks." Zei de witte wolf dan ook enkel op een rustige toon. "Wat doe je überhaupt in dit gebied?" Vroeg hij na een lange stilte uiteindelijk toch maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimedo jun 04, 2015 6:38 pm

Royal
x
111
Ah wat lief. De onbekende wolf claimde net zoals Ace de kwade bedoelingen niet te uiten. Alsof hij daar de kans voor had gehad. De Emperor nam geen aanstoot aan deze zwakke verklaring. Hij kon er enkel om grijnzen. Echter, het verbaasde hem dat de witte reu zijn plek in de sneeuw in twijfel trok. Wat hij hier eigenlijk wel niet deed. Wat, paste Ace niet in het plaatje? "Ik zoek graag mijn uitersten op," verklaarde hij na een tijdje. Het antwoord was niet gelogen, maar was geen reden waarom hij hier aan het ronddwalen was. Hmm tja, hoezo liep hij hier ook alweer? "Nogmaals, lig ik je voor de voeten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimevr jun 05, 2015 8:47 pm


De witte reu liet een luide zucht klinken terwijl hij zijn ogen sloot. De grijze wolf leek hem slim genoeg om geen gevecht te beginnen in een ruimte zo klein als deze. "Ik zoek graag mijn uitersten op," hoorde Royal de wolf antwoorden. "Nogmaals, lig ik je voor de voeten?" Vervolgde het reutje vragend. Met zijn rode ogen nog steeds gesloten schudde Royal lichtelijk met zijn kop. "Zo lang je rustig blijft niet, laten we de warmte maar gewoon benutten." Vertelde de witte wolf op een kalme toon. Doordat ze met twee in de grot lagen kwam er redelijk wat lichaamswarmte vrij aangezien ze beide groot waren. De warmte zorgde er voor dat de grot wat warmer werd, iets dat op zich wel aangenaam was. "Ga je je nog voorstellen?" Vroeg hij op een rustige en kalme toon waardoor het bijna vriendelijk vragend leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimezo jun 07, 2015 3:03 pm

Royal
x
176
De kalmte die de andere reu uitstraalde, maakte hem voordoen als een vriendelijke wolf. Ace hield daar niet van. Het was het voorstel van deze wolf met rode kijkers om de warmte te benutten. De woorden klonken weloverwogen. Blegh. De witte roedelleider wilde er niet op ingaan, stuurde enkel een geïrriteerde blik. Vervolgens kwam iets brutaals naar boven en werd om zijn naam gevraagd. Ace' frons groef dieper in zijn voorhoofd. "Maak jij op deze manier vrienden?" snoof hij duidelijk geërgerd. "Blaft en gij zult krijgen. Natuurlijk." Ace was koppig genoeg om zijn naam niet te onthullen, maar bedacht zich al snel welke voordelen het meebracht. Ace was namelijk niet zomaar een wolf. Hij was roedelleider, gevreesd bij zwakkelingen en geliefd bij waardige overlevers. De wolf hief zijn kop en luidde na niet langer na te denken zijn naam. "Ik neem aan dat ik me verder niet hoef te verklaren?" Hij ging ervan uit dat zijn reputatie bekend was in heel Tera. Als dit eenmaal tot de onbekende zou zijn doorgedrongen, zou deze wel anders piepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitimedo jun 11, 2015 8:10 pm

De wolf tegenover hem liet een frons verschijnen op zijn kop. "Maak jij op deze manier vrienden?" Zei de witte wolf snuivend en duidelijk geïrriteerd. Kort grinnikte Royal even. Vrienden? Meende die wolf dat nou echt? "Blaft en gij zult krijgen. Natuurlijk." Zei de wolf vervolgens waarop hij met zijn rode ogen rolde. Nee, de wolf beviel hem niet bepaald. De manier van zijn doen stond Royal simpelweg niet echt aan. "Ik neem aan dat ik me verder niet hoef te verklaren?" Droogjes keek het reutje de andere wolf aan. Een naam had hij nog steeds niet gehoord. Dat was echter wel het gene waar hij op wachtte. "Vrienden maak ik niet, waarom zou ik dat willen? Vrienden maken je soft. En ik heb nog steeds geen naam gehoord." Zei Royal op zijn altijd even kalme toon. Zijn irritaties wist de witte reu gemakkelijk te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Thanks for making me a fighter {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thanks for making me a fighter {open}   Thanks for making me a fighter {open} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thanks for making me a fighter {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Making the day past
» hello? [open]
» Well well, look at me / open
» It's in the name | Open
» a new start [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: NORTH :: ♦ Mt. Aosen-