Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 It's in the name | Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Newt

Newt
Real name : Julya
Aantal berichten : 67
IC berichten : 13
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack:
Mate:

It's in the name | Open Empty
BerichtOnderwerp: It's in the name | Open   It's in the name | Open Icon_minitimema maa 23, 2015 7:07 pm

Springshade, het was dat de naam niet letterlijk 'springen' betekende, maar Newt was er toch vrij zeker van. Hij had het op een jonge ree voorzien. Het diertje was nog klein, dus hij dacht wel dat dat hem zou lukken. Bleek het jonge ding te kunnen rennen als een malle. Het sprong overal tussendoor. Uiteindelijk wist Newt dichtbij genoeg te komen, zette zich af en sprong bovenop de ree. Hij drukte het beestje tegen de grond en beet het dood. Zo.
Hij sleepte het mee naar een rustige plek, trok wat vlees los, ging liggen en begon te eten. Dit had hij nu wel verdient.

-Open, inkomertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mira
Overleden
Mira
Real name : Jane
Aantal berichten : 15
IC berichten : 13
Vrouw
Wolf profile
Age: 33 moons
Pack: X
Mate:

It's in the name | Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's in the name | Open   It's in the name | Open Icon_minitimedi maa 24, 2015 12:53 pm

Mira liep wat rond door Springshade forest. De blaadjes vielen van de metershoge bomen op Mira's roet zwarte vacht. Ze genoot van de zachte bries die langs haar kop woeide. Het geluid was rustgevend en het deed Mira denken. Ze keek naar de zonnen stralen die net door alle bomen heen kwamen. En opeens hoorde zij een zwaar gerammel en geknor het was haar maag die dat geluid aan het maken was. "Misschien is het tijd voor wat eten" dacht ze bij zichzelf. Mira liep snel naar het punt waar vaak de meeste herten zijn. Ze zag al een paar staan. Mira begon te rennen maar stopte snel wanneer zij een andere wolf zag. Dit was een mannetje die zojuist een jonge ree had gevangen. De wolf was bezig met het opeten van het dier. Mira keek lang naar het proces en vergat alles er om heen. Alle herten waren al gevlucht waardoor Mira iets anders moest zoeken om haar maag te vullen. Mira liep langzaam en voorichtig naar de wolf maar probeerde niet op te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newt

Newt
Real name : Julya
Aantal berichten : 67
IC berichten : 13
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack:
Mate:

It's in the name | Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's in the name | Open   It's in the name | Open Icon_minitimewo maa 25, 2015 7:44 pm

Rustig was hij op het vlees aan het kauwen, toen hij een verandering merkte in de omgeving. Meteen stond hij op en keek om zich heen, tot hij in twee blauwe ogen keek. Het was een zwarte wolf, een teefje. Ze was voorzichtig naar hem toegelopen. "Kan ik iets voor je doen?" vroeg Newt. Zijn stem klonk laag. Hij vertrouwde de wolf niet. Waarom was ze zo stiekem op hem afgelopen? Waarom had ze zichzelf niet bekend gemaakt?

-Sorry, beetje kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mira
Overleden
Mira
Real name : Jane
Aantal berichten : 15
IC berichten : 13
Vrouw
Wolf profile
Age: 33 moons
Pack: X
Mate:

It's in the name | Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's in the name | Open   It's in the name | Open Icon_minitimedo maa 26, 2015 2:01 pm

Mira keek de wolf een tijdje nadat hij zei "kan ik iets voor je doen?". Mira zei met een zachte stem:" niet bepaald nee, ik was gewoon gefascineerd." " Je kan erg goed jagen." Mira deed een stapje naar voren en zei met een iets luidere stem:"Ik ben Mira, en jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Newt

Newt
Real name : Julya
Aantal berichten : 67
IC berichten : 13
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack:
Mate:

It's in the name | Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's in the name | Open   It's in the name | Open Icon_minitimezo maa 29, 2015 12:19 pm

"Niet bepaald nee, ik was gewoon gefascineerd." zei de wolvin met een zachte stem. Newt werd nu al wat rustiger, ze zag er niet uit alsof ze hem wat zou doen. Alsof ze hem wat zou dúrven doen. "Je kan erg goed jagen." Maar waar die complimenten uit het niets nou vandaan kwamen? Wilde ze gewoon aardig zijn, of zat er wel iets achter? "Dat is ook wel handig, als ik niet kan jagen heb ik niets te eten." zei hij kalm. Het botte was van zijn stem af, maar zijn stem klonk nogsteeds afstandelijk. De zwarte wolvin deed een stap naar voren. "Ik ben Mira, en jij?" Haar stem was nu beter te horen. "De naam is Newt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mira
Overleden
Mira
Real name : Jane
Aantal berichten : 15
IC berichten : 13
Vrouw
Wolf profile
Age: 33 moons
Pack: X
Mate:

It's in the name | Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's in the name | Open   It's in the name | Open Icon_minitimema apr 13, 2015 12:37 pm

"Hallo Newt." Zei Mira met een zachte stem. Mira haar complimentjes leken hem niks te doen. Jammer, ze had gehoopt dat ze een nieuwe vriend erbij zou krijgen. Mira keek naar de omgeving van springshade forest. Ze keek weer naar de wolf en lachte naar hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


It's in the name | Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's in the name | Open   It's in the name | Open Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's in the name | Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hello? [open]
» Well well, look at me / open
» a new start [open]
» this place is just..... [open]
» This is just my luck (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: WEST :: ♦ Springshade Forest-