Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 //Fool me twice, and let the wolves come.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aethan
Moderator
Aethan
Real name : Fien
Aantal berichten : 68
IC berichten : 10
Man
Wolf profile
Age: 2 years old.
Pack: -
Mate: -

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimezo mei 17, 2015 5:28 pm




- paw A E T H A N paw -





In my crown, I am king.
I love their endless worshipping.
I am raw, a dinosaur, but I’ll never grow extinct.
So don’t mess with me, I’ll shoot you down!




Ten eerste, waar ben ik. En ten tweede, hou ben ik hier geraakt? Was het eerste dat eigenlijk door Aethan's hoofd ging wanneer hij half zijn bewustzijn terug kreeg. Hij moest even denken wat hij wel nog wist. Zijn naam was Aethan, hij was een witte wolf... en daar stopte het ook zo'n beetje. De witte wolf wist wel nog waar hij ongeveer vandaan kwam, maar niet hoe hij hier geraakt was en nog minder wat hij hier kwam zoeken. Gelukkig scheen de zon nog redelijk, en kon hij goed voor zich uitkijken, beter dan ergens in een random regenachtig bos wakker te worden, niet?
Aethan stond op en schudde zijn vacht even uit, van waar hij stond kon hij best veel gebieden herkennen, maar hij kon er geen enkele opnoemen zoals vroeger waar hij vandaan kwam.
Shit, daarbij had hij ook nog een keertje hardnekkige honger, en hij stond in een moeilijke plek voor hem om te jagen, en het was dan ook nog een keertje midden op de dag. Hij moest z'n best dus dan maar gaan doen.
Rustig stak hij zijn snuit een beetje meer de lucht in, en rook hij de lucht. Er was een vage prooigeur op deze plaats. Aethan concentreerde zich op de geur en realiseerde zich dat het konijn was, die vielen wel mee om te vangen als hij al z'n snelheid er achter aan zette. Op een rustig tempo liet hij z'n korte poten zich verder dragen in de richting van waar de geur wat sterker vandaan kwam.  "Zet je maar schrap, konijn." Lachte hij zachtjes tegen zichzelf, wanneer hij het bruine beestje in zicht kreeg. Hij probeerde zo dicht mogelijk tegen het dier aan te geraken tot wanneer het hem spotte, en dan zette hij de achtervolging in. Hij was misschien niet groot noch sterk, maar dat maakte hij goed met zijn snelheid en behendigheid. Hierdoor haalde de witte wolf het kleine beestje maar al te snel in. En hoppa, niet veel later had hij zijn tanden al in de rug van het beest gezonken, en hing het slapjes in zijn muil. Nu eerst eten, hij zou er later wel achter komen waar hij was. Smakelijk!




Words: 365 ||Tag: - || Note: Man wat is Nederlands rp'en vreemd :')



Laatst aangepast door Aethan op zo mei 17, 2015 8:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pluisbal.tumblr.com
Yagami

Yagami
Aantal berichten : 68
IC berichten : 18
Man

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimezo mei 17, 2015 8:09 pm

Hij had een bloedhekel aan egoïstische wolven die moeilijk deden over prooi. Buiten zichzelf had hij een hekel aan ieder egoïstisch beest. Toen hij in het bos een konijn gedood had had een andere wolf het van hem af genomen en gezegd dat Yagami het konijn dankzij hem gevangen had. Hij had het in zijn richting gedreven, of iets in die aard. Gami was daar niet blij mee want hij had de prooi wel degenlijk zelf gevangen. De reu was echter toch weg moeten gaan zonder dat konijn. "Ooit zet ik het hem betaald", gromde hij lastig terwijl hij naar Newrest Peak liep. Een grijs konijn zat daar dom te wezen en zonder veel moeite te moeten doen kon Gami het dier doden. Dat maakte zijn verlies van net toch een beetje goed. Toen hij in de buurt kwam rook hij konijn en wolf. Topcombinatie, urgh. En weer zo'n stom konijn. Het was dat soort van dieren nu wel al helemaal beu. Het konijn hield vlak voor zijn neus halt maar niet uit vrij wil. Een wolf had zijn tanden in diens rug gedrukt en had zijn prooi vlak voor Yagami's neus gedood. "Mooi gedaan", zei hij, zuinig met complimentjes. Hij hield zijn hoofd even schuin en dropte zijn eigen konijn ook op de grond.

OOC: Kort, hoop dat je er toch wat mee kan :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Aethan
Moderator
Aethan
Real name : Fien
Aantal berichten : 68
IC berichten : 10
Man
Wolf profile
Age: 2 years old.
Pack: -
Mate: -

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimezo mei 17, 2015 8:32 pm




- paw  A E T H A N  paw  -





In my crown, I am king.
I love their endless worshipping.
I am raw, a dinosaur, but I’ll never grow extinct.
So don’t mess with me, I’ll shoot you down!



'Mooi gedaan.' Klonk een stem, niet al te ver van hem vandaan. Aethan draaide snel z'n kop naar waar het geluid vandaan kwam. Er stond een wolf, bijna het evenbeeld van zichzelf (maar dan met andere ogen) tegenover hem. "Bedankt," lachte hij, terwijl hij een hap van het beest scheurde. "Anders had jij ook een niet al te slechte vangst," Zei hij, en zette zich op z'n kont. Dit was de eerste keer in een lange tijd dat hij het eigenlijk niet zo erg vond een vreemdeling dicht bij hem te hebben. Hij kon wel wat gezelschap gebruiken, en misschien kon deze wolf hem wat meer vertellen over waar hij was.
"Mijn naam is Aethan," begon hij "Zou je me kunnen vertellen waar ik ben? Ik ben hier namelijk net aangekomen,"  Hij hoopte dat deze wolf hem wat meer kon vertellen, want anders moest hij dan ook nog gaan reizen om uit te vinden waar hij zat. De witte wolf boog zich voorover om nog een hap van zijn prooi af te scheuren, in afwachting van een reactie van deze vreemdeling.




Words: 182 ||Tag: - || Note: Ik ben zelf ook niet altijd even goed hoor haha

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pluisbal.tumblr.com
Yagami

Yagami
Aantal berichten : 68
IC berichten : 18
Man

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimema mei 18, 2015 3:40 pm

De reu keek naar de witte wolf. Bedankt," zei die met een lach. "Anders had jij ook een niet al te slechte vangst," yagami knikte met een zuinige glimlach en nam, net zoals de wolf voor hem gedaan had, een hap van zijn buit. "Mijn naam is Aethan," zei de reu voor hem. Yagami keek op en knikte (weer een keer, hij knikte zo vaak dat zijn hoofd nog een keer van zijn romp zou vallen). "Zou je me kunnen vertellen waar ik ben? Ik ben hier namelijk net aangekomen." De witte wolf zette zich op zijn beurt neer en keek de andere aan. "Je bent op Newcrest Peak", antwoorde hij. "En ik ben Yagami, aangenaam." Hij scheurde nog een hap van het konijn af en staarde toen met een blik van tegenzin in zijn ogen naar het karkas. Nadelen van zo veel konijnen zien, ze smaakten hem helemaal niet meer en hij had geen zin meer in zo'n pluisbol. Zuchtend trok hij de prooi met zijn poot korterbij en besloot dat hij die wel later op zou eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aethan
Moderator
Aethan
Real name : Fien
Aantal berichten : 68
IC berichten : 10
Man
Wolf profile
Age: 2 years old.
Pack: -
Mate: -

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimema mei 18, 2015 6:07 pm




- paw  A E T H A N  paw  -





In my crown, I am king.
I love their endless worshipping.
I am raw, a dinosaur, but I’ll never grow extinct.
So don’t mess with me, I’ll shoot you down!


Aethan knikte zelf ook een keertje. "Nou aangenaam, Yagami." Zei hij, terwijl hij rond zich keek. "Newcrest Peak? Klinkt als een toepasselijke naam.." Zuchtte hij. Hij had namelijk nog steeds geen flauw idee hoe hij hier geraakt was. De witte reu schudde zachtjes zijn kop. Dat hij dat niet wist kon namelijk niet al te erg zijn, zo lang hij zich gewoon redelijk rustig zou kunnen houden zonder al te veel problemen zou hij het wel kunnen redden in dit gebied. "Kan je me ook wat meer vertellen over de wolven hier? Wanneer het aankomt op roedels enzo. En dingen waar ik misschien wil voor oppassen?" Hij wou eigenlijk deze reu niet al te veel storen, maar dit waren wel essentiële vragen mocht hij problemen willen vermijden.




Words: 128 ||Tag: - || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pluisbal.tumblr.com
Yagami

Yagami
Aantal berichten : 68
IC berichten : 18
Man

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimedi mei 19, 2015 10:43 am

"Nou aangenaam, Yagami." De reu keek op en knikte. "Newcrest Peak? Klinkt als een toepasselijke naam.." Gami schatte de wolf voor zich snel even in. Hij leek de weg niet te kennen. Ah, daarom zei hij dat hij net aangekomen was. Denken was nog altijd niet zijn sterkte punt. "Kan je me ook wat meer vertellen over de wolven hier? Wanneer het aankomt op roedels enzo. En dingen waar ik misschien wil voor oppassen?" Hij fronste even om zelfs het antwoord te vinden op die vragen en knikte toen vrolijk. "Er zijn twee roedels. De Wind Rushers en de Paramount. Van die laatste weet ik niet veel af omdat ik een Wind Rusher ben. Het enige wat ik van de Paramount weet is dat het onrust zaaiers zijn, terwijl de Wind Rushers gewoon een neutrale pack is." Hij glimlachte even en haalde adem voor zijn volgende zin. "En je moet oppassen voor beren in het bos, die hebben geen medelijden. Verder moet je oppassen voor andere wolven want niet alle wolven zijn even sympathiek. Ook moet je oppassen dat je niet te vriendelijk wordt want als je niet weerbaar bent en je komt de verkeerde wolven tegen, dan kan een gevecht je wel eens slecht uitkomen. En waar je zéker voor moet oppassen zijn takken. Loop er niet tegen aan," zei hij, "Ik heb er persoonlijk ervaring mee." Hij grijnsde even en nam toch nog maar een hap van zijn prooi omdat hij honger had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aethan
Moderator
Aethan
Real name : Fien
Aantal berichten : 68
IC berichten : 10
Man
Wolf profile
Age: 2 years old.
Pack: -
Mate: -

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimedi mei 19, 2015 5:55 pm




- paw A E T H A N paw -





In my crown, I am king.
I love their endless worshipping.
I am raw, a dinosaur, but I’ll never grow extinct.
So don’t mess with me, I’ll shoot you down!

Aethan luisterde aandachtig naar wat de witte reu te vertellen had. Hij probeerde zoveel mogelijk informatie op te slaan. Twee roedels, Wind Rushers en Paramount, oké. Opassen voor beren, dat was in de gebieden die hij gewend was ook al zo, dus dat was niet al te nieuw. Hetzelfde voor het oppassen van andere wolven, dit deed hij immers altijd. Zelf al zag de reu er ontspannen uit, stond die altijd op z'n hoede, hij kon opspringen voor z'n verdediging gelijk wanneer. Dit was belangrijk aangezien hij niet echt al te sterk was, dus moest hij met z'n behendigheid gevechten zien te ontkomen. En dan zei de wolf nog wat over.. takken? "Takken?" Vroeg Aethan wat verward. "Oké dan ik zal oppassen dat een tak me niet opeens uit het niks aanvalt." Zei hij. Wat een vreemd ding om een ander over te waarschuwen. "Deze Wind Rushers... en wat was het, Paramount? Hebben deze een specifiek gebied of kan ik ze gelijk waar tegen het lijf lopen?" Vroeg hij. Hij vermeed het liefst grote groepen wolven als hij er zelf geen deel van uitmaakte. Deze Yagami leek toch best enthousiast om vragen te beantwoorden, dus stelde Aethan ze maar. Wachtend op een antwoord verslinde hij nog wat meer van z'n konijn. Die twee hapjes hadden namelijk z'n honger nog niet gestild.



Words: 223 ||Tag: - || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pluisbal.tumblr.com
Yagami

Yagami
Aantal berichten : 68
IC berichten : 18
Man

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:28 pm

"Takken?" De wolf klonk verbaasd maar dat kon Gami hem niet kwalijk nemen. "Oké dan ik zal oppassen dat een tak me niet opeens uit het niks aanvalt." De wolf lachte even. Nu had hij zichzelf in de problemen gebracht, nu moest hij wel uitleggen wat hij bedoelde. En dan moest hij over zichzelf praten, wat hij ook niet graag deed. "Toen ik jonger was ben ik tegen een tak gelopen. De gevolgen zijn dat ik nu soms nog uit het niets duizelig word of mijn evenwichtgevoel een beetje verlies", legde hij met een grijns uit. "En gebied ... Zo ongeveer, bepaalde plaatsen horen bij bepaalde roedels maar je kan wel zowat overal komen. Solidaire wolven doen dat ook", zei hij. "Ze staan en gaan waar ze willen!" Het klonk haast geïrriteerd omdat hij solidaire wolven ook egoïsten vond. Ze wouden niet eens in een roedel. Toch begreep hij hun ergens wel. "But that is none of my buisiness", besloot hij toen met een glimlachje. "De kans dat je een Paramounth- of Wind Rusherslid tegenkomt is er, dat merkte je al wel want je liep mij tegen het lijf, maar normaal kan het niet echt kwaad."

OOC: Sorry als ik m'n 'facts' niet helemaal juist heb, ik weet het zelf niet 100% zeker, haha :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Aethan
Moderator
Aethan
Real name : Fien
Aantal berichten : 68
IC berichten : 10
Man
Wolf profile
Age: 2 years old.
Pack: -
Mate: -

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:48 pm




- paw  A E T H A N  paw  -





In my crown, I am king.
I love their endless worshipping.
I am raw, a dinosaur, but I’ll never grow extinct.
So don’t mess with me, I’ll shoot you down!


Zonder er erg om te vragen legde de witte reu uit waarom Aethan moest oppassen van takken. "Dat klinkt nogal irritant.." Zei hij. Geen idee wat hij er anders om moet zeggen. Aethan had nooit enig idee gehad dat tegen een tak lopen zulke dingen kon veroorzaken.   "Bedankt.. Zo lang ik niemand tegen het lijf loop die m'n vacht er af wilt scheuren, zit ik wel goed denk ik." Zei hij met een grinnik. De Wind Rushers waren volgens Yagami een neutrale roedel, en hij was een lid dus die zou wel gelijk hebben. Aethan at de rest van z'n konijn op en rok zich even uit.  "Dan denk ik dat het wat tijd is om de rest van dit gebied wat te gaan ontdekken." Zei hij, terwijl hij zichzelf terug op z'n poten hees.




Words: 139 ||Tag: - || Note: Ik heb amper inspiratie hier rest in pieces

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pluisbal.tumblr.com
Yagami

Yagami
Aantal berichten : 68
IC berichten : 18
Man

//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitimewo mei 20, 2015 7:50 pm


You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain
Hij keek de wolf voor hem nog aan na zijn uitleg. "Dat klinkt nogal irritant.." Hij grimaste naar Aethan en schokschouderde. Dat was klaar, nu gingen ze niet meer praten over zijn verleden en de fout er in. "Bedankt.. Zo lang ik niemand tegen het lijf loop die m'n vacht er af wilt scheuren, zit ik wel goed denk ik." Hij grijnsde naar de wolf en knikte. "Graag gedaan", lachte hij naar hem. "Dan denk ik dat het wat tijd is om de rest van dit gebied wat te gaan ontdekken." Yagami rekte zich uit. "Dat is een goed idee. Als je nog wat moet vragen, je zal me vast nog wel een keer tegenkomen denk ik zo." Hij ging ook rechtstaan en keek neer op het konijn voor hem. Pech da, dat was voor een ander roofdier dan maar. Hij knikte Aethan toe en draaide zich om maar wachtte toch nog even of de wolf hem niet terug zou roepen.

OOC: Topic uit denk ik? :')
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


//Fool me twice, and let the wolves come. Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Fool me twice, and let the wolves come.   //Fool me twice, and let the wolves come. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
//Fool me twice, and let the wolves come.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» House of wolves (Paramount aanmelding voor Ace)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: SOUTH :: ♦ Newcrest Peak-