Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 Research / Ansem

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimema mei 18, 2015 1:32 pm


ansem
x
235
Allesziende ogen speurden brutaal de omgeving af. Geen steentje of takje werd over het hoofd gezien. Geuren werden met een zwarte snoet geïnspecteerd, gecategoriseerd en opgeslagen. Hoogte van de bomen, de inhoud van de bodem, de substantie van het water... Niets ontging deze wolf. Voor je je afvraagt waarom deze neuroot hier zijn omgeving aan het uitpluizen is, moet je weten wie die neuroot is. Pas daarna mag je hem vierkant uitlachen. Maar Ace zag dit niet als een grap. Ace was bloedserieus. Nu de aanmeldingen voor zijn groep op gang kwamen, had hij een eerste doel nodig. Hij zou zijn volgelingen niet lang laten wachten. Binnenkort zouden ze hun territorium vergroten, en het was aan hem om het juiste gebied ervoor uit te kiezen. Hoewel de Blackedge Creek niet ideaal lag ten opzichte van het basiskamp - wat zich aan de andere kant van Tera bevond - was de plek er niet minder aantrekkelijk om. De altijd voelbare dreiging van het onbekende maakten het tot een ongure bedoening. Precies wat Paramount nodig had. Natuurlijk zouden ze voor een dichtbevolkt gebied kunnen gaan, maar Ace was realistisch en wist waar de grenzen van zijn nog kleine vriendengroep lagen. Daarbij, in terreinen zoals deze was de kans groot potentiële leden tegen te komen. Goed. Voor de witte reu zijn wilde plannen waar kon maken, moest de belangrijke stap van het goedkeuren van het toekomstige territorium worden voltooid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimema mei 18, 2015 2:15 pm

Ansem schreef:

Here in the forest,
dark and deep..
I offer you, eternal sleep..
Een zwarte neus werd in de lucht gestoken en nam alle geuren op. Hij kende het gebied al een tijdje, maar sommige stukken leken continue te veranderen. Niet veel, maar iets. De zwarte reu had geen vrienden om de hele dag mee rond te hangen. Hij was, zoals ze dat noemde, een einzelganger. Roedels had hij ook geen animo voor. Ja, leiden daar had hij wel oren naar, maar gecommandeerd worden vond hij niks. Zeker niet als de meeste roedelleiders die hij tegenwoordig zag veel jonger waren dan hij was. Hij had meer levenservaring en wist hoe wolven echt in elkaar staken.
Een witte vlek door op in zijn ooghoek en met een ruk draaide zijn kop. Nog een wolf, eentje die zoekend leek aan de houding te zien. Ansem was meestal niet zo van de gesprekken, maar een beetje dollen moest er vanaf kunnen. Hij was geen vriendelijke wolf, zijn verleden was duister en dat haalde hij niet graag meer op. Hij liet het voor wat het was. Toen hij de witte wolf had bereikt keken zijn blauwe ogen naar hem. Het linkeroog met het litteken erover kneep hij eventjes dicht. "Iets kwijt of zo?" vroeg hij toen vrij bot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimema mei 18, 2015 6:07 pm


ansem
x
142
Door zijn manier van het opnemen van de omgeving, kreeg Ace al snel een verse geur binnen. Nieuwsgierig keek hij om zich heen. Wie was de drager ervan? Het duurde niet lang voor de desbetreffende wolf tevoorschijn kwam. Net zoals hij bij de rest van het gebied had gedaan, nam Ace de onbekende compleet in zich op. Hij negeerde de onvriendelijke toon waarop werd gesproken - Ace was tenslotte een hoop gewend. Hij focuste zich liever op het vervaarlijke uiterlijk - geez, deze wolf zou perfect bij zijn groep passen. Pas nadat hij zijn onderzoek had afgerond, keek hij de zwarte wolf in zijn ogen. "Nee hoor," bromde Ace. Hij behield zijn afstand met deze onvoorspelbaar uitziende wolf, maar was niet bang voor hem. De twee zouden aan elkaar gewaagd zijn, dat wist hij zeker. "Heb jij iets nodig, aangezien je me zomaar aanspreekt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimema mei 18, 2015 6:42 pm


"Nee hoor," bromde de reu hem toe. Vrolijk. Hij bewaarde de afstand, en dat was maar goed ook. "Heb jij iets nodig, aangezien je me zomaar aanspreekt?" Ansem trok een wenkbrauw op en staarde even naar de wolf voor hem. "Dus jij denkt dat als iemand je aanspreekt ze meteen wat van je moeten? Jij hebt het hoog in je bolle kop zitten vriend," zei Ansem koeltjes. Hij wachtte even. "Je bent een roedelleider, zeker? Die hebben dat allemaal." Hij grijnsde. Hij wist zelf ook wel wat macht met je deed. Daar werd je een beetje raar van in je hoofd. Zijn blauwe ogen keken even naar de wolf voor hem en dwaalde toen weer af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimema mei 18, 2015 7:47 pm

ansem
x
147
Ace' humeur veranderde van vrijblijvende tolerantie in weerzinwekkende afschuw real fucking quick. De woorden die op magische wijze een stel snauwende zinnen hadden gevormd, zorgden zowaar voor een blinde waas voor Ace' ogen. Ah, de vreemdeling had zonder moeite zijn gevoelige snaar geraakt. "Eerlijk gezegd wel. Als roedelleider schijn ik veel mistroostige gevallen als jij aan te trekken. Mijn taak is hen de hulp te bieden die ze nodig hebben. Dit heeft niets te maken met het hoog in mijn bol hebben, het is simpelweg iets wat de natuur mij heeft geschonken en ik zal hier gebruik van maken." Top, dit zou uitdraaien in een wedstrijdje 'wie-heeft-de-meest-snedige-uitspraken'. De witte wolf moest een aantal keren diep adem halen om het opgefokte gevoel te laten zakken. Dit liep duidelijk niet uit op een spontane werving van een nieuw lid. Ace wilde niets met dit gevatte beest te maken hebben.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimema mei 18, 2015 7:57 pm


Ansem's grijns werd alleen maar breder toen hij merkte dat hij de gevoelige snaar had gespeeld. De wolf tegenover hem had overduidelijk moeite met het behouden van zijn cool. Goed, daar ging hij voor. Ansem schatte hem even oud als hij was, dus het gevecht zou meer dan eerlijk zijn. "Eerlijk gezegd wel. Als roedelleider schijn ik veel mistroostige gevallen als jij aan te trekken. Mijn taak is hen de hulp te bieden die ze nodig hebben. Dit heeft niets te maken met het hoog in mijn bol hebben, het is simpelweg iets wat de natuur mij heeft geschonken en ik zal hier gebruik van maken." Hier moest Ansem toch wel hardop om lachen. "De natuur schenkt jou alleen die bolle kop van je," merkte hij op. "Echter is het wel heel wat dat wolven besloten hebben om jou te volgen als 'roedelleider'." Ansem hield zijn kop hoog. Hij zou 0 respect tonen voor dit beest voor hem. Dat had hij niet verdient, dat moest hij van hem verdienen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimema mei 18, 2015 8:20 pm

ansem
x
164
Een automatische reactie op het denigrerende gelach van de bruin-witte wolf was dat Ace zijn kop schuin hield en een vragende blik stuurde. Zijn ogen knepen naarmate het geblabla omg het is een woord vorderde steeds verder samen tot de spiertjes in zijn kijkers pijnlijk begonnen te prikken door de inspanning. "Ik zal blijkbaar toch iets van autoriteit uitstralen," pufte hij, niet in staat de verbazing en irritatie in zijn stem te verbergen. Wat was het probleem van die wolf? Was het moeilijk voor hem te geloven dat wolven in Ace geloofden, of was het een kwestie van pure jaloezie? De witte reu wist dat iedereen wel eens de leiding had over anderen, om macht uit te oefenen op onschuldige zielen. "Zonde dat je je zo negatief opstelt. Mijn bolle kop had je bijna gemogen en uitgenodigd voor een goed gesprek over wat een wolf als jij zou kunnen bereiken. En dat was enkel op uiterlijke analyse." Oké, op deze manier was het gesprek uit te houden voor Ace.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimedi mei 19, 2015 9:35 am


"Ik zal blijkbaar toch iets van autoriteit uitstralen," Autoriteit. Het woord spookte even door zijn kop heen en hij keek naar zijn poten voordat hij snel zijn kop weer omhoog deed, om de witte reu in de ogen te kijken. "Zonde dat je je zo negatief opstelt. Mijn bolle kop had je bijna gemogen en uitgenodigd voor een goed gesprek over wat een wolf als jij zou kunnen bereiken. En dat was enkel op uiterlijke analyse." Bijna gemogen. "Bijna gemogen bestaat niet. Je mag iemand of niet. Simpel." Ansem was in dat opzicht heel nuchter. Je wist met een paar woorden eigenlijk al hoe de vork in de steel zat en hoe wolven in elkaar staken. Daar had je verder geen 'bijna gemogen' voor nodig. Toen kwam er weer een grijnsje rond zijn bek. "Ben ik knap genoeg voor je vriendengroepje ja?" grijnsde hij breeduit. Dat klonk wel grappig. Uiterlijke analyse. Jeetje man. "Vertel is over je roedeltje en je heel groepje volgelingen." Tja, nu wou hij wel wat horen erover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimedi mei 19, 2015 11:14 am

ansem
x
235
De bruine wolf had zijn eigen mening over Ace' uitspraak. Er zou geen 'bijna gemogen' bestaan. Ach, wat wist deze simpele ziel ervan? Afgaande op de manier waarop op hem werd gereageerd, had deze wolf een hekel aan iedereen. Natuurlijk zou hij alles zwart-wit zien, met een sterke neiging naar zwart. Ace besloot de domoor in zijn waan te laten en luisterde gespannen naar wat er verder uit de bek rolde. "Ik wil je ego niet voeden, maar je ziet eruit als iemand die anderen goed kan intimideren." De witte reu moest dat eerlijk toegeven en had vrij weinig zin een gevatte opmerking terug te sturen. Daarbij leek de onbekende er duidelijk plezier in te hebben een zo goed mogelijke reactie in elkaar te flansen om een vage reden. Het woord 'hinderlijk' vatte het dier prima samen. "Paramount staat inderdaad onder mijn leiding. Wij staan boven de andere wezens en zullen onze macht laten zien door gebied voor gebied in handen te krijgen - door middel van bangmakerij of klauw of tand ligt aan de gedupeerden zelf." Normaal zou hij zijn praatje over de groep een stuk uitgebreider maken, maar hij wist dat hoe meer hij zou vertellen, hoe meer stomme opmerkingen zouden worden gemaakt. 'Voorspelbaar' misstond de ander ook niet. Ace wenste dat hij zich niet zo snel op zijn zenuwen liet werken door zulke gevallen. Echter trapte hij elke keer weer in de val.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimedi mei 19, 2015 1:18 pm


"Ik wil je ego niet voeden, maar je ziet eruit als iemand die anderen goed kan intimideren." Hij knikte. "Correct." zei hij tegen hem. Dat had hij goed gezien. Ansem had in zijn leven al meerdere keren gevechten ontweken simpelweg met het intimideren van anderen. Het was zo simpel soms. Daarna begon de wolf voor hem over zijn roedel, Paramount. Aparte naam voor een roedel. Hij wou gebied voor gebied in handen krijgen. Dat zou niet zo makkelijk gaan. Ansem liet het even in zijn hoofd ronddolen en dacht na. "Dat klinkt interessant.." mompelde hij bedenkelijk. Zijn blauwe ogen keken hem even aan. Ansem dacht even na. Een roedel leiden was zijn ding, volgen was minder zijn ding.. maar hoe de reu het aanbood klonk het wel interessant en zou hij wel over zichzelf heen kunnen komen. Als de reu hem nog moest natuurlijk. "Ik ben Ansem." stelde hij zich toen voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimedi mei 19, 2015 3:54 pm

ansem
x
332
Stiekem walgde Ace ervan hoe de gedachten van de vreemdeling in elkaar zaten. Naast zwart-wit leek het zo vol van zichzelf, dat hij het waagde 'correct' te antwoorden op Ace' opmerking. Jezus, waarom verdeed hij dan zijn tijd door te vertellen waar zijn roedel voor stond? Dit beest zou koppig op z'n eentje blijven om zijn dagen te slijten met het ergeren van anderen. Het is maar wat je leuk vindt. Net op het moment dat Ace besloot dat het gesprek was afgelopen - de reu had namelijk niet direct gereageerd op de uitleg die hem was gegeven over Paramount - spitsten zijn oren zich bij het horen van de drie woorden. Het had bijna oprecht geklonken, maar hij wist ondertussen maar al te goed dat de wolf die optie niet bezat. Het feit dat het geen sarcastische toon had, zorgde dat Ace even van zijn stuk was gebracht. Hij was nog niet hersteld, of de wolf kwam met een tweede, onverwachtse bekentenis. Zijn naam. Goed, hoewel het niet vreemd was dat tussen twee onbekende wolven op een gegeven moment namen werden uitgewisseld, maar het was niet iets wat erg gepast leek op dit ogenblik. Er was duidelijk spanning tussen de zielen. Ace wist niet zo goed waar de valkuil precies lag. Maar goed, Ansem dus. Het voelde alsof de witte wolf nu 1-0 voorstond. Natuurlijk zou hij infantiel kunnen spelen en zijn naam verborgen houden, enkel had hij geen zin in die strijd. "Ace. Het valt me tegen dat je mijn naam niet kent. Ik vrees dat het hoog tijd wordt dat Blackedge Creek onderdeel van het territorium van Paramount wordt." Hij keek de bruine reu uitdagend aan. Hij was niet zeker dat dit zijn werkelijke leefgebied was, of dat hij simpelweg overal heen trok. Het was in ieder geval zijn bedoeling de reu een laatste keertje tegen te werken (oh god ja, hij kon inderdaad af en toe net zo vervelend zijn als Ansem) voor hij door zou gaan met zijn inspectie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimedi mei 19, 2015 4:13 pm


Even dacht Ansem dat hij helemaal de naam van de reu niet te weten zou komen. "Ace. Het valt me tegen dat je mijn naam niet kent. Ik vrees dat het hoog tijd wordt dat Blackedge Creek onderdeel van het territorium van Paramount wordt." Ansem hief zijn wenkbrauwen een beetje op. Voor zover wolven die hebben en dat kunnen. "Sorry, nog nooit van je gehoord. Tot nu." zei hij tegen hem. Zijn roedel was dus nog niet zo bekend. Dat kon veranderen. "Ik zou eigenlijk niet weet wat je tegenhoud om hier niet je geuren achter te laten. Ik loop hier al twee dagen en er is geen hond te bekennen." Het was niet alsof hij hier woonde. Ansem zou wel een ander soort gebied kiezen om te wonen. Een bos of iets. In elk geval iets met meer prooi. "Ik zou je best kunnen helpen, wat dat betreft. Maar ik ben geen deel van je roedel.." Het was een beetje omgekeerde psychologie. Eigenlijk zou hij het wel zien zitten om bij Paramount rond te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimedi mei 19, 2015 5:10 pm

ansem
x
217
Ansem claimde nog nooit van de roedelleider gehoord te hebben. Zijn probleem. Had ie hier maar niet als een kluizenaar moeten wonen. Hij had verteld dat hij de afgelopen twee dagen niemand was tegengekomen, maar Ace wist niet of dit betrouwbare informatie was. De wolf had hem het nou eenmaal zeer moeilijk gemaakt aan het begin van hun ontmoeting. Aan de ene kant kon het betekenen dat hij hier inderdaad een geïsoleerd leven leidde. Andersom kon het ook zijn dat Ace' tweede theorie van toepassing was, dus dat Ansem enkel aan het trekken was. "Het gaat om het principe. Je pikt een gebied niet in je eentje in, je doet dit met veel machtsvertoon," merkte hij op. Het gesprek nam een nóg vreemdere draai toen er een aanbod werd geopperd. Ansem meende Paramount - of Ace, zonder de hele meute erbij - te kunnen helpen. Natuurlijk had hij niet gezegd dat hij daadwerkelijk zou willen helpen, aangezien het duidelijk was dat dit hiervoor opnieuw niet de gepaste situatie was. Tenminste, zo analyseerde Ace het. "Ik betwijfel of je een goed lid zou zijn - op je aanblik na dan." Hij liet de redenen voor zijn beschuldiging in de lucht hangen. "En een aanbod aannemen om samen te werken met een buitenstaander - mocht dit je volgende stap zijn - doen wij niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimeza mei 23, 2015 4:56 pm


"Het gaat om het principe. Je pikt een gebied niet in je eentje in, je doet dit met veel machtsvertoon," Machtsvertoon. Een rare manier van handelen. Wat hij eigenlijk dus zei was dat  hij dit wou doen met een publiek. Zodat ze hem konden zien. "Ik twijfel een beetje daar aan. Je maakt er meer een poppenkast van dan eigenlijk nodig is." merkte hij rustig op. "Ik betwijfel of je een goed lid zou zijn - op je aanblik na dan." Meer krijg hij niet te horen van Ace. Geen waarom of hoe. "En een aanbod aannemen om samen te werken met een buitenstaander - mocht dit je volgende stap zijn - doen wij niet." Een lachje kwam rond de reu zijn muil heen, zijn witte tanden een beetje zichtbaar. "Prima. Dat is dan jouw verlies, Ace." Ansem dacht er nu ook helemaal niet meer over na om de roedel van de witte reu te betreden. Hij had zijn kans vergooid nu. Ansem zou ook zelf nog wel terug keren met een roedel. Als daar de tijd voor was, die was nog lang niet. Hij moest eerst nog uitzoeken welke gebieden hem het meeste bevielen voordat Ace er was. "ik ben toch blij dat in elk geval mijn aanblik je bevalt. Welke kant is beter eigenlijn, mijn linker of rechter?" Hij draaide zijn kop een beetje. "Ik vind mijn linkerkant wel de mooiste." Sarcastische klojo dat hij ook was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimeza mei 23, 2015 8:29 pm

ansem
sorry, ik hoop dat je er iets mee kunt!
209
Ansem was het niet compleet eens met het feit dat Ace het belangrijk vond zijn gebieden met met veel autoriteit overnam. Hij zou het waarschijnlijk zonder veel vertoon doen. De roedelleider vond dit wel bij de reu passen, lekker anoniem en ongemerkt. Toch kon hij zich geen voorstelling maken van deze wolf en het uitbreiden van zijn leefgebied. Oftewel: beter kon hij zijn kop dichthouden over Ace' manieren van handelen.

Ook had de bruine reu het lef het vermogen van de roedelleider op het gebied van anderen beoordelen in twijfel te trekken. Het zou blijkbaar een groot gemis zijn nu Ansem geen mogelijkheid zou hebben tot de roedel toe te treden. "Wat valt er te missen?" vroeg Ace scherp, hopend dat de reu niet met het voor de hand liggende antwoord te komen waar de witte wolf zelf zojuist mee was gekomen.

Plots draaide Ansem het gesprek. Zijn woorden waren plagend. Ace kon hier zeer slecht tegen. Sarcasme was prima voor hem om tegen anderen te gebruiken, maar het moest niet andersom gebeuren. "Ik ga voor het vooraanzicht. Je kop is het lelijkst en derhalve het meest afschrikwekkend." Zodra hij dit had gezegd, bereidde hij zich voor op een nog venijniger antwoord. Dit zou een lang gesprek kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimezo mei 24, 2015 7:43 pm


De roedelleider tegenover hem was het zeker niet eens met zijn manier van denken en handelen. Dat maakte ook niet uit. Meningen verschilde en daar hoefde niemand pissig over te doen. "Wat valt er te missen?" Ansem grijnsde. "Dat zal jij dus nooit weten." siste hij Ace toe. Tja, daar had hij dan eerder aan moeten denken. Als deze reu het zo hoog in z'n witte kop had zitten was Ace het niet eens waard om te vertellen wat er allemaal in zijn kop rondspookte. Want dat waren veel dingen.  "Ik ga voor het vooraanzicht. Je kop is het lelijkst en derhalve het meest afschrikwekkend." Ansem snoof. "Van superknappe hunk naar afschikwekkend. Jeetje Ace, weet je wel wat je wilt?" Ansem hield zich rustig. Opwinden over dit soort dingen was het toch niet waard, tenzij hij uit was op een gevecht. Waar hij nu alles behalve zin in had. "Ik respecteer onze verschillende manieren van denken. Ik respecteer ook jouw keuze om mij niet toe te laten in jouw roedel. Ik respecteer echter niet dat ik zonder enig argument afschrikwekkend wordt genoemd," Hij trok zijn lip omhoog, hij was nu ondertussen wel een beetje klaar met de arrogante witte wolf. "Terwijl het aantal teven dat met mij samen is geweest daar zeker het tegendeel van bewijst." Zijn gemene houding sloeg weer om tot een licht grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Roedelleider
Ace
Aantal berichten : 138
IC berichten : 70
Man

Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitimema mei 25, 2015 4:42 pm


ansem
x
258
Oh wat aandoenlijk, zo kinderachtig, dat antwoord van Ansem op de vraag wat er te missen viel. Zo aangrijpend dat Ace het liefst die domme grijns van zijn kop wilde krabben. Na een plagende opmerking, sprak de bruine reu een aantal intelligente woorden. De roedelleider zou er bijna voor zijn gevallen, als de stomme opmerking "Terwijl het aantal teven dat met mij samen is geweest daar zeker het tegendeel van bewijst" er niet achteraan was gekomen. Ace ondervond dat de onwetende reu maar twee emoties bevatte: De eeuwige plaaggeest en het plotselinge heethoofd. Nadat de eerste zich kort voor de tweede had verwisseld, duurde het niet lang voor de welbekende terugkwam. "Hoe wil je dit gesprek voeren?" vroeg de witte reu geïrriteerd. "Je weet gerust dat zodra jij je bek opentrekt, al die teefjes hard hollend op zoek gaan naar een echte man." Dit was geen uiting van jaloezie, enkel eentje van pure irritatie. "Wijs van je om mij m'n gang te laten gaan, trouwens, erg lief en volwassen. Jammer dat je zelf niet inziet dat afschrikwekkend geen positief iets kan zijn. Had ik je eerder niet verteld dat het het enige positieve punt aan jou is? Waarom zou je moeten weten waarom je een gunstig item hebt, of word je graag gevleid?" Ace keek uitdagend, een beetje vragend misschien. Was Ansem onzeker en raakte 'ie daarom zo geprikkeld door het commentaar over hem? Moest hij zich bewijzen en was dat de reden voor zijn zelfingenomen grapjes? Er was een heel nieuwe dimensie van vragen en mysteries ontstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Research / Ansem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research / Ansem   Research / Ansem Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Research / Ansem
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: ABANDONED AREA :: ♦ Blackedge Creek-