Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 Freaking me out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitimevr apr 24, 2015 5:15 pm

Royal stak zijn neus de lucht in, om zijn longen vol te laten lopen met de lucht van het bos. Allerlei geurtjes liepen dwars door elkaar. Het was voor de witte wolf helemaal lastig jagen op een plaats waar veel meer geuren waren. Op de sneeuwvlaktes was het wel anders, daar rook je vaak gewoon helemaal niets. Nog een nadeel van het warmere gebied waren de insecten. Voor de zoveelste keer hapte het reutje naar een van de vele vliegen die hem leken te achtervolgen. Hij werd gek van de irritante beesten. Nog een paar keer hapte Royal chagrijnig in het rond. De witte wolf haatte die dingen met heel zijn hart. Natuurlijk waren er niet alleen nadelen aan dit gebied. Doordat zijn vacht dunner was dan die van de meeste wolven uit het noorden kon hij vaak niet stil staan. Als hij niet zou lopen zou hij onderkoeld raken, dat was hier niet het geval. Al was dat, naast de hoeveelheid prooi, het enige voordeel. Nogmaals beet Royal richting een paar van de insecten, wat waren die beesten irritant.

OOC: Eerste post voor Syrax
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitimevr apr 24, 2015 10:18 pm

Het was hier nog wat frisser dan in andere plaatsten in Tera. Zijn grote poten voerde hem naar een geweldige jacht plek. De rijkheid aan geuren die hier rond hingen was geweldig, maar ook rook de bruine wolf dat er andere gevaarlijke geuren bij zaten. Die van de beren. Tot nu toe vermeed hij die dieren met succes, maar de geuren van de beren waren hier vele malen sterker. Je kon het naar zijn menig ook het berenbos noemen, maar dat was niet zo en het had toch wel een mooie naam. Valford forrest. Zijn ogen knipperde even toen Syrax de geur van een andere wolf rook. Kennelijk had deze erg lang op de witte vlakte gewoond, want Syrax rook de sneeuw die al lang van de wolf zijn vacht was gesmolten in dit gebied, maar toch rook hij het. Sneeuw rook altijd zo heerlijk en deed hem meteen denken aan zijn verlies. Snow zijn voormalige partner was zo wit en zo zacht als sneeuw geweest, maar toch was zijn nieuwsgierigheid gewekt door deze wolf. Zou het Snow kunnen zijn? Syrax ging sneller lopen, maar toen hij de andere wolf zag was deze wel wit, maar het bleek om het mannelijke geslacht te gaan. Kennelijk had hij last van de insecten die hem treiterde en met name vooral de muggen zo kon Syrax zien en vliegen die waren ook stront vervelend natuurlijk. Niet ver bij de wolf vandaan stond een Critronelle plant die al redelijk opgegroeid was en stapte naar voren. 'Zo verspil je, je energie. Om van die insecten af te komen kun je beter even door deze Citronella plant rollen. Daar houden de insecten niet van.' zei Syrax met zijn kalme stem en liep even naar de plant toe om hem aan te wijzen. Hij wilde de wolf enkel helpen.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitimeza apr 25, 2015 8:29 pm

Luid zuchtte de witte wolf waarna hij nog een paar keer om hem heen hapte. Door het geluid dat hij daar mee veroorzaakte hoorde Royal niet dat er een andere wolf kwam aangelopen. 'Zo verspil je, je energie. Om van die insecten af te komen kun je beter even door deze Citronella plant rollen. Daar houden de insecten niet van.' Klonk een stem ineens waardoor Royal meteen zijn kop richting het reutje draaide. De wolf was bruin met wit, blauwe ogen had de vreemdeling. Met een wenkbrauw opgetrokken keek de witte wolf naar de ander die naar een of andere plant toe liep. "What the heck?" Was alles dat Royal met een afkeurende toon uitbracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitimeza apr 25, 2015 9:55 pm

Ah, fijn een buitenlandse wolf. Syrax was maar al te blij met zijn leergang die andere minder hoge wolven niet genoten. Eerst had hij al die vreemde talen steeds vervloekt, maar nu was het toch een geluk voor Syrax dat zijn moeder hem al die talen kennis door gegeven had. Syrax ging naast de plant zitten en keek de happende wolf aan en dacht na. ‘What i just talkt aboute is. If you want to get off those bugs you have to role trough this plant. Like this.‘ het kwam er wat roestig uit, maar Syrax was er vrij zeker van dat de witte wolf hem begrijpen zou. Om zijn woorden kracht bij te zetten rolde Sy even door de critronelle heen. Het kruid schudden hevig en sprong vrijwel meteen weer recht toen Syrax weer op stond. ‘They don‘t like the smell of that plant.‘ zei Syrax met een vriendelijke glimlach op zijn snuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitimezo apr 26, 2015 4:12 pm

De bruin witte wolf ging naast een plant zitten. De reden was Royal nog niet helemaal duidelijk. ‘What i just talkt aboute is. If you want to get off those bugs you have to role trough this plant. Like this.‘ Zei de vreemde wolf nu plotseling in een andere taal waarna hij door de plant begon te rollen. Zuchtend liet de witte wolf zijn kop hangen om er vervolgens licht mee te schudden. "Dude," Begon Royal terwijl hij zijn kop weer hief. ‘They don‘t like the smell of that plant.‘ Zei het reutje vervolgens met een glimlach op zijn kop. "Ik versta je wel hoor, alleen waar de heck jij het over hebt zegt me niets. En wat ben je een Healer ofzo?" Zei Royal met een niet al te vrolijke toon in zijn stem. Dom was hij niet maar waarom deze wolf dacht dat hij hem niet verstond was ook niet duidelijk. Hij had geen accent van een andere taal ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitimema apr 27, 2015 2:53 am

Blunder!!! Syrax voelde zijn wangen rood worden toen de witte wolf gewoon verstaanbaar wolfs sprak en niet buitenlands... Een beetje verrastheid was duidelijk uit zijn ogen te lezen, maar Syrax her pakte zich snel. ‘Oh, ik dacht... Niet erg.‘ Kwam er als eerste reactie uit, maar al snel was zijn kalmte weer terug. ‘Nee, een healer ben ik niet, maar in mijn oude roedel voor ik hier naar Tera gehaald werd was het algemeen bekent dat een Citronella plant door zijn geur de vervelende insecten van je llijf houd.‘ zei Syrax en voelde nog een kleine steek van heimwee naar aarde. Zijn blik gleed even over de witte wolf en besloot dat het lang genoeg had geduurt dat ze elkaars namen nog niet wisten, al was de ander niet verplicht te antwoorden. ‘ Mijn naar is Syrax en mag ik jouw naam weten?‘ vroeg de bruine reu na zich voor gesteld te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitimema apr 27, 2015 7:03 pm

Even keek Royal toe hoe de vreemdeling er op reageren dat hij gewoon de zelfde taal sprak. Hij had enige fatsoenlijkheid tegenover de witte wolf ergens al verpest. ‘Oh, ik dacht... Niet erg.‘ Kwam wat onhandig van de bruin witte wolf voor die zich herpakte. ‘Nee, een healer ben ik niet, maar in mijn oude roedel voor ik hier naar Tera gehaald werd was het algemeen bekent dat een Citronella plant door zijn geur de vervelende insecten van je lijf houd.‘ Verklaarde de wolf zichzelf waarop Royal begrijpend knikte. De wolf waar hij tegenover stond was dus een van de 'buitenstaanders' voor hem. De 'buitenstaanders' was de naam voor de wolven die buiten Terra kwamen bij Royal. Iets in hem vertrouwde de wolven die niet hier vandaan kwamen niet, zelf kwamen Newt, zijn ouders en hij zelf wel uit Terra. ‘Mijn naar is Syrax en mag ik jouw naam weten?‘ Begon de bruin witte wolf doodleuk een voorstel rondje. "Royal," antwoordde hij kortaf waarna hij de vacht aan zijn poten begon te wassen. Het witte reutje was alles behalve geïnteresseerd in een gesprek met Syrax.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitimema apr 27, 2015 10:06 pm

Hm, kennelijk had hij een eerste indruk op deze wolf aardig verpest, maar iedereen kon fouten maken dus ook Syrax kon dat. Al bleek de ander dat kennelijk het om het even, maar Syrax had totaal geen last van die kleine monstertjes die je lek staken of gewoon een plekje zochten om je in te kunnen verschuilen. De witte wolf noemde zich kort af enkel Royal. Syrax knikte en stapte bij de plant weg, maar kwam niet veel dichterbij de wolf. Hij had al laten zien dat die geen fan van hem was, maar toch was Sy wel geïnteresseerd in deze wolf.

Sorry even te druk. DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Freaking me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freaking me out   Freaking me out Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freaking me out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: NORTH :: ♦ Valford Forest-