Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 WHERE MA BABE AT?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Isis

Isis
Aantal berichten : 28
IC berichten : 7
Vrouw

WHERE MA BABE AT? Empty
BerichtOnderwerp: WHERE MA BABE AT?   WHERE MA BABE AT? Icon_minitimema apr 06, 2015 9:09 pm

Oké, om Isis interessant te houden, heeft ze een best buddy nodig, het liefst in de vorm van een teefje. Leeftijd zal rond die van Isis moeten liggen aangezien ze elkaar zullen kennen van hun kindertijd. Tot ongeveer Isis' 2de levensjaar zijn de twee erg close geweest en trokken in principe altijd met elkaar op, maar hierna is er iets voorgevallen (aanval van een wildebeest/val van de waterval/andere optie) waardoor de twee gescheiden raakten. Isis is ervan overtuigd dat de vriend(in) deze gebeurtenis niet heeft overleefd, wat voor een heel blij moment moet zorgen als ze elkaar dan eindelijk weer tegenkomen aaaah schattig. Het is de bedoeling dat ze na het weerzien opnieuw samen de wereld bestoken.

De vriend(in) is eigenlijk de enige waar Isis zichzelf voelt en veilig is en zal dan ook een stuk relaxter, vriendelijker en spontaner zijn bij hem/haar (ja, want dit is Isis tegenover de rest; dat komt stiekem door het feit dat ze haar beste vriend(innet)je heeft verloren :'(). Het is dan ook handig als de desbetreffende wolf een beetje een beschermend karakter heeft en een tikkeltje leidinggevend/dominant is. Verder hoor ik graag van je waarom je een wolfje hebt die Isis' verloren bff kan zijn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Calum
Ex-teamlid
Calum
Real name : Raven
Aantal berichten : 35
IC berichten : 9
Man
Wolf profile
Age: 3
Pack: I won't settle down until I have my own
Mate: A gaze that was too late, a gaze that let you go

WHERE MA BABE AT? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WHERE MA BABE AT?   WHERE MA BABE AT? Icon_minitimewo apr 08, 2015 5:58 pm

Ik ben hier wel voor in to be honest met een nieuw wolfje, aangezien ik nu alleen nog Calum heb en dit Kenteq/Rain gevoelens oproept hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis
Aantal berichten : 28
IC berichten : 7
Vrouw

WHERE MA BABE AT? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WHERE MA BABE AT?   WHERE MA BABE AT? Icon_minitimewo apr 08, 2015 7:31 pm

You know what she needs.

Maar hierbij sluit ik anderen niet uit, dus laat graag van je horen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alloira
Administrator
Alloira
Aantal berichten : 182
IC berichten : 46
Vrouw

WHERE MA BABE AT? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WHERE MA BABE AT?   WHERE MA BABE AT? Icon_minitimewo mei 13, 2015 6:37 pm

Ik heb misschien Alloira voor je? Haar geschiedenis is nog niet echt uitgewerkt, enkel dat ze op een gegeven moment ook gescheiden is van haar zus (Mira). Dus daar zouden we dan ook nog wat mee kunnen. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ceruleanwind.actieforum.com
Isis

Isis
Aantal berichten : 28
IC berichten : 7
Vrouw

WHERE MA BABE AT? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WHERE MA BABE AT?   WHERE MA BABE AT? Icon_minitimevr mei 15, 2015 10:24 am

Verloren zussen dan? Sounds good Smile Past haar karakter ook een klein beetje bij het verhaaltje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alloira
Administrator
Alloira
Aantal berichten : 182
IC berichten : 46
Vrouw

WHERE MA BABE AT? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WHERE MA BABE AT?   WHERE MA BABE AT? Icon_minitimevr mei 15, 2015 11:23 am

Jep! Ze is vooral ook erg zorgzaam naar anderen toe. c: protective lil' shit

Terug naar boven Ga naar beneden
https://ceruleanwind.actieforum.com
Isis

Isis
Aantal berichten : 28
IC berichten : 7
Vrouw

WHERE MA BABE AT? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WHERE MA BABE AT?   WHERE MA BABE AT? Icon_minitimezo mei 17, 2015 12:56 pm

Oké top! Ik maak wel een topicje aan waarin ze elkaar weer tegenkomen en de rest komt in de loop tijd wel op z'n plek, denk ik Very Happy

EDIT:
https://ceruleanwind.actieforum.com/t76-so-pathetic-alloira#731
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


WHERE MA BABE AT? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WHERE MA BABE AT?   WHERE MA BABE AT? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WHERE MA BABE AT?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: CHARACTER & GAME RELATED :: ♦ Search :: ♦ Adoption Center-