Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 Ideas are always welcome

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Calum
Ex-teamlid
Calum
Real name : Raven
Aantal berichten : 35
IC berichten : 9
Man
Wolf profile
Age: 3
Pack: I won't settle down until I have my own
Mate: A gaze that was too late, a gaze that let you go

Ideas are always welcome Empty
BerichtOnderwerp: Ideas are always welcome   Ideas are always welcome Icon_minitimeza apr 04, 2015 10:54 am

Update

Cerulean Wind is natuurlijk pas net begonnen, en het kan zijn dat er nog een aantal dingen missen. Hierbij presenteer ik dus het officiële ideeën topic! Heb je prachtige hersenspinsels voor een verhaallijn, of mis je misschien wat in het profiel of bij de uitleg? Wees niet bang het hier te droppen. Goed of fout bestaat niet en we zijn blij met alle inbreng.

Mvg,
Het Cerulean Wind team
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Ideas are always welcome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideas are always welcome   Ideas are always welcome Icon_minitimedi apr 07, 2015 4:22 pm

Nou ik had een idee voor een gebied bij het Zuiden omdat er daar maar drie gebieden zijn.
Een naam had ik er niet voor, alleen een idee en een plaats {op de wereld} die als plaatje kan worden gebruikt.

Het is zeg maar een gat in de berg dat uitkomt in een grot. {Plaatje maakt het duidelijker dan mijn beschrijving} Daar in is een grot helder meer te vinden. Mijn idee was dat er maar twee ingangen zijn. Een smal donker pad en het grote gat boven aan zijn dus de enige ingangen.
De plaats {gewoon even op google zoeken} is Melissani in Griekenland.




Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei

Aldrei
Real name : { Jamie
Aantal berichten : 5
IC berichten : 0
Vrouw
Wolf profile
Age: { One Winter, yearling
Pack: { Aldrei meira, nooit meer
Mate: { I'll see who I drag screaming in hell with me

Ideas are always welcome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideas are always welcome   Ideas are always welcome Icon_minitimezo apr 26, 2015 11:08 am

Ik heb eigenlijk twee dingen die me opvallen ^^ het eerste is voor mij het nieuw bericht icoontje. Deze is hetzelfde als die van geen nieuw bericht :/ Beiden een zwart pootje. Kan dit niet betet veranderd worden naar een andere kleur zodat hrt duidelijk is of er een nieuw bericht is?

Verder merk ik uit ervaring dat de 'friends' 'foes' vrijwel nooit worden gebruikt op je profiel. Is het niet een optie deze te veranderen (of toe te voegen): Outside, Inside. Of hoe je het zo ook wil verwoorden. Gewoon waar je wat over het uiterlijk en karakter neer kan zetten ^-^

Gewoon wat dingen die me opvielen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Ideas are always welcome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideas are always welcome   Ideas are always welcome Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ideas are always welcome
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: GENERAL :: ♦ Helpdesk :: ♦ Questions :: ♦ Ideas-