Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 Explore a new world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimewo maa 25, 2015 2:08 am

De dag begon zoals elke andere die hij gewent was als de zoon van de alfa. Syrax was al bijna zo ver om de roedel van zijn vader over te nemen, maar vandaag stond iets te gebeuren dat wist hij zeker. Dat voelde de bruin gevlekte wolf in zijn botten. Zelfs zijn vader had hetzelfde gevoel. Hun roedel leefde al geruime tijd in vrede met een andere roedel niet ver buiten hun grenzen. Syrax stond op en rekte zich even uit voor hij het hol van de warriors uit liep om naar het stroompje in hun kamp te lopen om er wat vers water te gaan drinken, maar buiten merkte hij dat het hevig stormde en alle wolven alert waren op vallende takken.  Syrax rook dat er nog meer in de lucht hing dan de storm alleen. Waar die overvloed aan geuren vandaan kwamen wist hij niet, maar zijn vader stond op de uitkijk rots dat boven hun kamp uit stak en een goed zicht gaf over hun gebied. Syrax hoorde zijn naam geschreeuwd worden en meteen rende hij naar zijn vader toe om naast hem plaatst te nemen en zag dat de andere roedel in een grote haast op hen af kwamen. Achter hen was een enorme tornado die wolven van de grond greep en ze werden meters de lucht in geslingerd. Het was een angst aanjagend gezicht om te zien, maar Zowel Syrax en zijn vader bleven kalm toe kijken hoe erg hun zenuwen ook door hun lichamen gierde. Ze moeten hun eigen roedel direct weer naar binnen brengen dan zouden ze zelf geen verliezen leiden. Syrax sprong van de rots af en maande de roedel naar binnen te gaan. Ze vroegen niets en gehoorzaamde meteen. Ook zij wisten dat er iets gebeurde waar je beter niet bij buiten kon blijven. Zijn zusje en neefje bleven bij de roedel terwijl Syrax zelf met zijn vader naar de verborgen ingang rende om de andere roedel te helpen die al zo veel verliezen geleden hadden en riep ze bij hen te komen. Syrax bleef koppig bij de ingang staan terwijl zijn vader hem probeerde over te halen de andere roedel naar binnen te leiden. De wind was sterk, maar hij bleef op zijn poten staan en riep naar de andere wolven om op te schieten. Een dikke tak vloog rakelings langs hem op waardoor Syrax opzij moest springen. Echter kwam hij hierdoor los van de grond en kon de storm vat op de bruin/witte wolf krijgen. Er werden nog wat meer wolven de lucht in geslingerd en Syrax vreesde het ergste. Hij kon heel hoog uit de baan geraken zodat hij dan daarna ter aarde zou vallen en zo een paar botten kon breken als hij geluk had misschien niets, anders kon het zijn dood worden. Maar op de een of andere manier leek de tornado hem vast te willen houden. De wind die langs hem heen woei veranderde steeds. Dan was het koud, warm, koud en dan weer warm. Syrax voelde iets zwaars en hard tegen hem aanbotsten waardoor hij zijn bewustzijn verloor. Nu slingerde hij willoos door de lucht als een jonge pup die voor het eerst verse prooi kreeg en het speels in de lucht gooide.

Toen hij bij kwam was de storm gaan liggen en scheen de zon weer. Zijn vacht was nat, maar toch lag hij op het droge. Syrax kreunde lichtjes en probeerde zijn ogen te openen. Het felle zonlicht deed pijn aan zijn ogen, maar na even wennen werd zijn blikveld beter. Syrax tilde zijn kop op en schudden die even, maar een barstende hoofdpijn galmde door zijn kop heen. Weer kreunde hij, maar dwong zichzelf om te gaan zitten. De geuren waren hier zo anders. Had de tornado hem diep het andere territoria in geslingerd of zo? Want dit gebied kende hij niet, nog de geuren die hij rook. Syrax stond op en zetten eerst een paar wankele passen, maar die werden bij elke pas weer steviger en vast beradener. Het geluid klonk van alle kanten heel normaal en vrolijk door het vogel gezang. Zijn aandacht werd echte getrokken door pootstappen. Kalm en beheerst bleef Syrax zijn houding al was het aan de dominante kant doordat hij de zoon van een Alfa was. Wie het ook zou zijn, hij zou hem of haar vriendelijk en kalm begroeten.

(Open)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella
Real name : Julya
Aantal berichten : 27
IC berichten : 9
Vrouw
Wolf profile
Age: 2,5 years
Pack:
Mate: Tell me what love is

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimevr maa 27, 2015 3:51 pm

Een luide geeuw kwam uit haar bek, de witte wolf sloot haar ogen in de gaap, rekte zich uit en stond vervolgens op. Ze schudde zich uit, waarbij het zand waar in ze gelegen had alle kanten op vloog. De witte vacht was nu weer iets witter. Ze moest maar weer eens het water in. Rustig liep Ella naar het meer, waar ze een andere wolf zag. Even bleef ze staan en nam het dier in zich op. Blauwe ogen, rode met witte vacht. De houding van het dier was iets aan de dominante kant, maar dat schrok Ella niet af. Nog niet in elk geval. Ze was het wel gewend. Ze stond onderaan de rang orde, dat was overal zo. Echter leek het dier ook wel wat verbaast. Hij hoorde hier wellicht niet thuis, misschien was hij door de Cerulean Wind hierheen geblazen?
Ella liep verder naar de wolf, en bleef een paar meter voor hem staan. "Hallo, wie ben jij?" vroeg ze vriendelijk. Haar stem was al iets verlegen, maar daar kon ze niets aan doen.

-Whuh, sorry. Ik kan niet zulke lange posts maken-
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimevr maa 27, 2015 5:44 pm

Een witte wolf kwam in zijn richting gelopen en Syrax nam al haar bewegingen in zich op. Haar houding was onderdaniger dan de zijne, maar daar liet hij zich niet door misleiden. Het kon een truc zijn, maar aan de stem van de wolf te horen kon de reu al merken dat ze geen kwaad in haar wezen had. Syrax had dankzij zijn vader een mooie schat aan wolvenkennis en daar was hij er te vreden over. Aan de stem kon hij ook merken dat het een wolvin was. Zijn ogen werden vriendelijker na het verwerken van haar woorden. ‘Hallo, mijn naam is Syrax. Zoon van Storm uit het Howling pack. Weet jij misschien waar ik ben? De storm heeft me ver van het vertrouwde terretorium verdreven?‘ vroeg Syrax met kalme en vriendelijke stem. Hij wachten geduldig op haar antwoord en ondanks zijn eerdere verbazing zou het nieuwtje dat hij straks te horen zou krijgen een ware schok voor hem worden.

(Niet erg hoor. c; De naam van het pack is gewoon een verzinsel.) XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella
Real name : Julya
Aantal berichten : 27
IC berichten : 9
Vrouw
Wolf profile
Age: 2,5 years
Pack:
Mate: Tell me what love is

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimevr maa 27, 2015 7:59 pm

De wolf keek haar aan, eerst onderzoekend, daarna met een vriendelijkere blik. Ze hoorde de woorden aan en haar blik werd daarna wat meer medelijdend. Hoe ging ze deze wolf vertellen dat hij héél ver weg van zijn vertrouwde huis was, en niet meer terug kon? "Ik ben Ella. Ja, ik weet waar we zijn. We zijn in Tera." ze nam even een pauze. Oke, dit moest ze voorzichtig brengen. "En... Ja... Je bent ver van je oude huis. Tera licht in een andere dimensie. De storm, die noemen wij de Cerulean Wind. Die is gevaarlijk. Wat er ook gebeurd, als je blauwe mist ziet, neem je de benen. Meteen. De Wind heeft je hierheen gebracht. Het spijt me, maar je kunt niet terug." zei ze zachtjes, maar wel duidelijk. Het was zoals het was, en ze konden er niets aan veranderen. Dit zou als een schok komen, dat wist Ella bijna zeker, maar ze kon het ook niet voor Syrax achterhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimevr maa 27, 2015 8:46 pm

De witte wolvin heten dus Ella en ze waren nu op een plek of gebied dat Tera heten. Syrax had nog nooit van zo'n territoria gehoord, maar wat ze na een korte pauze zei kwam als een ware schok tot hem. Blauwe mist?! Dat was te zien geweest tussen de tornado en de grond nu Sy het zich goed herinnerde. Maar van Tera en de Cerulean wind had hij echt nog nooit gehoord, maar dat ze in een andere dementie waren kwam nog niet eens in hem op. Zijn we in een andere dementie? Maar hoe?' even liet Syrax toe dat hij in complete verwarring was, maar al snel herstelde hij zich weer door de vele lessen die hij gevolgd had van zijn vader. Al was het nog lichtelijk in zijn ogen te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella
Real name : Julya
Aantal berichten : 27
IC berichten : 9
Vrouw
Wolf profile
Age: 2,5 years
Pack:
Mate: Tell me what love is

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimeza maa 28, 2015 9:42 pm

'Zijn we in een andere dementie? Maar hoe?' vroeg Syrax verbaast. Ella zuchtte en probeerde daar een antwoord op te verzinnen. Maar dat had ze niet. Ze wist niet hoe het kon. Ze schudde dan ook haar hoofd. "Sorry, dat weet ik niet. Ik ben hier geboren, ik ben niet anders gewend. Het is vreemd dat er wolven van 'buitenaf' komen, maar dat is hoe het hier gaat. Het spijt me dat je van je pack weg bent, maar je kan niet meer terug." Ella keek Syrax met een redelijk medelijdende blik aan toen ze zijn verwarde blik zag. Het was maar voor heel even voor hij het weer maskeerde, maar ze had het wel gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimeza maa 28, 2015 9:54 pm

Syrax schudden zich even om de verwarring weg te werken. Het was niet anders en nu moest hij er maar het beste er van maken. Dat waren de woorden van zijn vader. Mocht het ooit zo zijn dat hij in geen verandering aan zijn terug keer maken kon dan moest hij dingen vinden om zich er nuttig te maken. Zijn blik gleed nogmaals over de wolvin. Ze was hier dus opgegroeid en kende Tera zo als het hier dus heten dus goed. 'Het is niet anders, maar zou jij me dan meer over Tera te kunnen vertellen?' vroeg Syrax en hij ging rustig zitten. Er was toch geen weg meer terug en dus had hij alle tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella
Real name : Julya
Aantal berichten : 27
IC berichten : 9
Vrouw
Wolf profile
Age: 2,5 years
Pack:
Mate: Tell me what love is

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimema maa 30, 2015 1:19 pm

Ella knikte toen Syrax vroeg of ze iets over Tera kon vertellen. Maar wat moest ze erover vertellen? "Euh, ja, ik denk niet dat het veel verschild met het gebied waar jij vandaan komt, behalve de Wind die er af en toe opsteekt. Tera is opgedeeld in het Noorden, Oosten, Zuiden en Westen. De gebieden leer je nog wel kennen, in het Noorden is het koud, dus als je daar niet van houd zou ik daar niet heen gaan. Verder... Ja... Er zijn nog geen Packs, al zijn er wel wolven die er één willen beginnen. Langzaamaan komen er meer wolven in Tera. We hebben het zwaar gehad door de blauwe mist. Veel wolven zijn er ook door gedood..." Ella likte even over haar snuit, niet wetende wat ze nu moest zeggen. "Maar als je gewoon oppast en weggaat zodra je die mist ziet, is er niets aan de hand..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax
Aantal berichten : 67
IC berichten : 25
Man
Wolf profile
Age: 24 moons
Pack: Guardians (Nog in verzoek)
Mate: She was as white and so soft as snow , but for now I must do it without her.

Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitimema maa 30, 2015 10:59 pm

Ella leek onzeker te zijn, maar aan haar houding kon Syrax al af zien dat ze nooit veel te vertellen had bij andere wolven. Maar hij trok 1 lijn als het in de omgang met andere wolven ging. Zelfs in zijn oude pack had Syrax zelfs de omega's als gelijken behandelt en daar wisten ze dat en vertrouwde ze hem, ook gaven de oude roedel leden hun respect aan hem. Syrax luisterde naar wat ze vertelde en veel info was het niet. Ze vertelde niet waar welk gebied te vinden was bijvoorbeeld, maar Syrax was avontuurlijk genoeg om daar zelf achter te komen en knikte na haar woorden. Maar die mist was dus het gevaarlijkste! Dat prenten de reu even goed in zijn geheugen. Dat is goed te weten. Buiten de mist zijn er ook slechte wolven neem ik aan?' vroeg Syrax op zijn rustige warme toon. Hij had genoeg geduld om haar niet tot haast te manen. Dat zou nooit goed ergens voor zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Explore a new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore a new world   Explore a new world Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Explore a new world
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: EAST :: ♦ Woodshade Lake-