Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 Shula

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shula

Shula
Aantal berichten : 26
IC berichten : 9
Vrouw

Shula Empty
BerichtOnderwerp: Shula   Shula Icon_minitimewo jun 03, 2015 3:45 pm

General

Full name Shula
Meaning name "Flame"
Origin name Arabic
Age 3,4 years
Gender Female
Birthplace Tera
Conviction Neutral - Bad
Sexuality Hetrosexual

Owner x
Pm to Shula
-------------------------------
Lifestyle Solitair
Pack x
Birth pack x
Future pack x
Bloodline Unknown

Alfa: -
----Thoughts: x
Bèta: -
----Thoughts: x

Rank -
Former ranks -
Future ranks -
Favorite rank -
Outside & Inside

Shula heeft een grijsbruine vacht, met zwarte en bruine markeringen. Haar vacht is vrij kort en ruw. Haar ogen zijn duidelijk blauw. Haar normale gezichtsuitdrukking is meestal vrij neutraal. Een glimlach is zelden te zien, maar een woedende uitdrukking is ook zeldzaam. De neus van de teef is zwart, evenals haar pootkussens. Shula is gemiddeld groot voor een teef. Haar schofthoogte licht bij zeventig centimeter. Je zal aan haar bouw duidelijk zien dat ze een teef is. Ze is minder gespierd dan de meeste reuen, minder groot en minder breed. Ze is gemiddeld gespierd, niet te heftig, niet te weinig. Ze staat wel vrij hoog op haar poten. Haar lichaam is voor zowel jacht als vechten geschikt, maar ze is nergens uitzonderlijk goed in. Het is allemaal gewoon gemiddeld. Haar ogen werken minder goed dan haar neus. Ze kan alles wel zien, maar waziger dan de gemiddelde wolf. Haar neus is echter wel goed. Haar neus compenseert dan ook haar zicht. Haar oren zijn gemiddeld goed.

[ Silent ] [ Superior ] [ Cold ] [ Willful ] [ Persevering ]
[ Dominant ] [ Picky ] [ Shy ] [ Edgy ] [ Steady ] [ Saturnine ]

Shula is een vrij onduidelijke teef. Ze is over het algemeen vrij stil en schuw bij onbekenden, hoewel ze altijd met andere wolven geleefd had. Als ze dan wat zegt, is het best wel koud. Pas als ze je langer kent, wordt ze was losser. De teef is best wel hooghartig. Onbewust kan ze erg arrogant doen, ze vindt wel dat ze boven anderen staat zolang deze niet laten zien dat zij boven haar staan en ze is dan ook best wel dominant. Hierdoor is ze ook koppig en als ze eenmaal een mening heeft, staat deze vast. Ze is erg volhardend. Ook is ze vrij prikkelbaar en scherp. Ze kan niet veel hebben als ze je nog niet goed kent. Agressief is ze dan weer helemaal niet.
History

Ik ben geboren in een nestje van drie, Semira, Chandra en ik, Shula. Onze ouders waren twee vriendelijke wolven, levend in een kleine groep wolven die samen gekomen waren om te overleven. Er zaten maximaal vijf wolven in. Allemaal vrij aardig wolven, maar lang niet zo aardig als mijn ouders. Zij waren echte groepsdieren. Semira en Chandra leken dan ook het meeste op mijn ouders. Ik daarin tegen, ik hield helemaal niet van die drukte. Ik had lang moeite met onbekende wolven, had soms zelfs moeite met wolven die ik kende. Ze irriteerden me. Ze wilden altijd praten of iets doen. En algauw, ontwikkelde ik zo een irritatie tegenover veel wolven. Ik vond anderen niet erg, en nog steeds niet, maar het moest niet te veel, te lang en te heftig zijn. Ik was heel anders dan mijn zusjes en ouders en velen maakten dan ook grapjes over mij. Ik paste niet in de familie. Mijn moeder was vreemd gegaan met een erg slechte wolf. En het eerste klopte ook wel. Ik paste niet in mijn familie. En dat liet zich ook algauw zien..
Mijn ouders vingen wolven op die gewond waren, problemen hadden enzovoort. Ik wilde er niets van weten. Toen ik nog niet eens heel oud was en nog maar net een beetje voor mezelf kon zorgen, was ik meestal onderweg. Ik was een echte avonturier. Ik wilde meer van de wereld weten en wilde niet altijd op één plek blijven. In tegenstelling tot mijn zusjes, welke juist thuis wilden blijven. Maar ik moest minimaal anderhalf jaar zijn voor ik zelf een roedel mocht zoeken, waar ik de rest van mijn leven wilde zijn, maar ik was niet zo een roedeldier. Ik wist niet eens of ik wel in een roedel wilde leven. Ik leefde nog een half jaar vol irritaties op een plek waar ik niet wilde zijn, tot ik besloot dat ik echt weg wilde. Ik was één jaar, toen ik er vandoor ging. Ik kende wat wolven en zette met hun een plan op, waardoor ik mijn eigen dood kon faken. En dit gebeurde. Wat plukken vacht en druppels bloed lagen naast een rivier. Een donkere rivier. Ik deed alsof ik erin gevallen was door een gevecht. En toen kreeg ik het altijd gewenste leven. Alleen. Het hele gebied doorzoekend.
Tot ik een jaar na mijn gespeelde dood mijn zus tegenkwam. Chandra. Ze bleek ook te zijn vertrokken, maar was duidelijk veranderd. En toen ze merkte dat ik het echt was, werd ze razend. Ze was gek geworden, tenminste in mijn ogen. Ze wilde me doden, ze wilde dat mijn dood nu niet enkel in scène gezet was, maar echt was. En toen ging het mis. We stortten vechtend een rivier in, welke best ver onder de oever lag. Het was een hele val. Ik overleefde het en wist de kant te bereiken, maar mijn zus was nooit meer boven water gekomen..
Tot nu toe wandel ik een beetje rond, doe ik wat ik wil doen. Ik doe niet erg veel, maar geniet van de rust die ik heb. Want ik en anderen gaan nooit goed samen. Iedereen is te opdringerig in mijn ogen. En waar ik dat probleem opgelopen heb, weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat sinds de dood van mijn zus, het allemaal wel een stukje erger geworden was.
Communication

Mom Neoma
Dad Sable
Siblings Chandra - Semira
Other family x

Crush x
Mate x
Former mate x
Pups x
-------------------------------
'Here comes relationship list without NPC's'
JACKLES ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shula
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beautiful death / Shula

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: CHARACTER & GAME RELATED :: ♦ Wolves-