Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 Derp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Naevia
Moderator
Naevia
Real name : Renske
Aantal berichten : 150
IC berichten : 25
Vrouw
Wolf profile
Age: 4 yr
Pack: -
Mate: Love isn't blind, it's retarded.

Derp Empty
BerichtOnderwerp: Derp   Derp Icon_minitimezo mei 24, 2015 5:41 pm

Hallo luitjes!

Aangezien ik nu moderator ben en praktisch niemand mij kent, dacht ik: Hee, laat ik die meute iets meer over mij weten.

Ik ben Renske, 16 jaar en zit inmiddels alweer in 5 gymnasium. Profiel NT&NG en ik heb misschien een beetje spijt maar ik werk mezelf er wel doorheen. Ik heb een shitrooster en ik ben  zo klaar met dit jaar. Gelukkig zijn mijn cijfers binnen drie weken ingeleverd en ben ik er weer klaar mee.
Mijn grote passie is wel echt paardrijden. Ik ben in 2004 begonnen als 6-jarig kindje en doe het nog steeds. Inmiddels ben ik gestopt bij de manege en richt in me helemaal op mijn verzorgpaarden. Ik ben minstens 5 keer per week op stal te vinden waar ik een super leuke FjordxFriesxKWPN merrie rij. Ze heet Esperanza en ze is net een half jaar onder het zadel. Ik heb haar helemaal zelf beleerd en ik ben best wel trots op het resultaat tot nu toe. (Ze wordt heel vaak braaf en koel in haar kop genoemd, terwijl ze dat helemáál niet was in het begin) Ze is echt een dikke knuffelbeer en ik kan haar nu echt niet meer missen.
Mijn dikke pony <3:
Maar zover over mijn gezeik over paarden, want dan kan echt voor eeuwig door gaan (':
Ik doe ook aan muziek, ik speel al sinds mijn negende/tiende denk ik trompet en zit nu bij een korps voor de lol erbij. We doen af en toe optredens en gaan echt een keer per jaar naar een concours, wat voor mij genoeg is. Ik speel niet echt actief meer en doe het vooral voor de gezelligheid en samen af en toe wat gave stukken spelen.
Ik rpg sinds 2011 (voor de geïnteresseerden). Ik ben altijd wel fan geweest van lezen en schrijven en toen ik rpg sites ontdekte was ik verkocht. Ik ben altijd eerst actief geweest op Dreamhorses en daar uiteindelijk admin van geworden. Helaas is DH nu gestorven en ben ik hier mod! ;D Verder heb ik tussendoor altijd rondgezworven op kleine rpg'tjes om nooit héél lang actief te zijn.
Verder doe ik nog wel eens wat aan hobbyfotografie van paarden en andere beesten. Ik heb namelijk ook nog een dikke, luie Beagle genaamd Lewis en twee dikke katten genaamd Potter&Pablo. Ik hou heel veel van mijn dikke beesies.
Ik game, af en toe, ook. Vooral FPS en die shit. Het beperkt zich meestal tot half-life en af en toe TF2 voor de lol (': Niet dat ik goed ben ofzo, ik hou gewoon van gamen en van jongs af aan keek ik altijd mee met mijn broer. Ik hou meer van meekijken dan het daadwerkelijk zelf doen trouwens (':

Ok. Genoeg spam voor vandaag. Doei lieve luitjes.
xx Renske
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Ragnar

Ragnar
Aantal berichten : 19
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 2,5 years
Pack: None
Mate: None

Derp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derp   Derp Icon_minitimema mei 25, 2015 11:31 am

Ik moet wel even zeggen wat een schitterend paard! Goeie combi ook. ;D

Terug naar boven Ga naar beneden
Scar

Scar
Real name : Juulepuul.
Aantal berichten : 29
IC berichten : 10
Man
Wolf profile
Age: 4 years
Pack: Paramount
Mate: What's she gonna do to me that I haven't already seen?

Derp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derp   Derp Icon_minitimema mei 25, 2015 5:25 pm

Wat een geweldig lief en mooi paard! <3 Lijkt me echt een schatje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ansem
Administrator
Ansem
Aantal berichten : 33
IC berichten : 8
Man
Wolf profile
Age: 5 years
Pack: -
Mate: I have no interest in love.

Derp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derp   Derp Icon_minitimema mei 25, 2015 5:44 pm

Jouw paard is een combi van al mijn favoriete paarden. Oh god wat een schatje! Ik heb zelf ook heel veel paardgereden en ik wil het nu weer oppakken, maar helaas is dat een beetje te duur nog.... Ik kan zelf ook eeuwig doorgaan over paarden :')

Welkom Renske! Al is dat denk ik niet echt nodig :"D Veel plezier hier als mod!! c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Naevia
Moderator
Naevia
Real name : Renske
Aantal berichten : 150
IC berichten : 25
Vrouw
Wolf profile
Age: 4 yr
Pack: -
Mate: Love isn't blind, it's retarded.

Derp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derp   Derp Icon_minitimema mei 25, 2015 8:29 pm

Thanks guys!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud


Derp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derp   Derp Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Derp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: GENERAL :: ♦ Introduce yourself-