Updates
17 juni 2015 | De nieuwe layout is geïnstalleerd!
Belangrijke links
Seizoen
VROEGE LENTE

10°C — 20°C
Warm: veel regen & veel stormen.
Pas op voor vloed!
Roedels van Cerulean Wind

OTM feature
NAAM WOLF — Hier komt een korte beschrijving over de wolf van de maand met evt. zijn avatar.

Deel
 

 Afwezigheids topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aethan
Moderator
Aethan
Real name : Fien
Aantal berichten : 68
IC berichten : 10
Man
Wolf profile
Age: 2 years old.
Pack: -
Mate: -

Afwezigheids topic. Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheids topic.   Afwezigheids topic. Icon_minitimevr mei 22, 2015 7:06 pm

Aangezien we deze nog niet hadden...

Dus, even kort. Het afwezigheids topic dient om te laten weten wanneer je even niet online zult kunnen komen ivm examens, vakanties, eventuele privé redenen (deze moeten natuurlijk niet nader besproken worden, dit dient gewoon om even te laten weten van 'hey ik kan even niet online komen')...

Dit topic dient niet om elkaar dan succes of een fijne vakantie te wensen!!
Zo maken we het elkaar gemakkelijk om terug te vinden wanneer iemand nou weer afwezig zou zijn.
Ik hoop dat het duidelijk is!
(Als dit topic hier niet hoort, Juul, vertel het me dan waar dit heen moet :') )
-----------------------------------------

Zelf ga ik binnen twee weken de examenperiode in. Ik heb nu nog een weekje en dan heb ik het zitten :')
Tijdens de eerste week zal ik minder online zijn, tijdens de examenperiode ga ik niet kunnen rp'en. Ik laat waarschijnlijk wel af en toe een keertje m'n hoofd zien in het chit-chat gedeelte of de chatbox, maar dit zal beperkt zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pluisbal.tumblr.com
Echo

Echo
Real name : Fachi ~
Aantal berichten : 21
IC berichten : 1
Vrouw
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: -
Mate: Paranoia severa ~

Afwezigheids topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic.   Afwezigheids topic. Icon_minitimevr mei 29, 2015 9:41 pm

Mijn familie heeft besloten heel veel problemen te maken voor mijn moeder en mij, dus ik kan echt heel afwisselend actief en inactief zijn. Sowieso deze week zal ik inactief zijn. Wat er daarna komt weet ik nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alloira
Administrator
Alloira
Aantal berichten : 182
IC berichten : 46
Vrouw

Afwezigheids topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic.   Afwezigheids topic. Icon_minitimema jun 01, 2015 8:02 pm

Ik heb het atm erg moeilijk in real, dus fora worden hem even niet voorlopig ;n; Ik ben zo snel mogelijk weer terug!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ceruleanwind.actieforum.com
Royal
Roedelleider
Royal
Real name : Anouk~
Aantal berichten : 253
IC berichten : 54
Man
Wolf profile
Age: 3 years
Pack: The Wind Rushers
Mate: Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing.

Afwezigheids topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic.   Afwezigheids topic. Icon_minitimevr jun 19, 2015 6:15 pm

Deze week ben ik nog druk met de laatste projecten en dingen van school, de week daarna ben ik aan het leren voor de proefwerkweek en de week daarna heb ik proefwerkweek dus ik zal in de komende drie weken niet veel online zijn. Wel zal ik tijd maken om te posten voor de grote verhaallijn zodra die begint ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Afwezigheids topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic.   Afwezigheids topic. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheids topic.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Het grote 'bedank' topic!
» Lucht je hartje topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cerulean Wind :: GENERAL :: ♦ Chit-chat-